Basel - Col du Donon - Reisverslag uit Schirmeck, Frankrijk van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu Basel - Col du Donon - Reisverslag uit Schirmeck, Frankrijk van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu

Basel - Col du Donon

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Rick

03 Juni 2015 | Frankrijk, Schirmeck

Met de auto vaak gereden. Verbaast me toch nog dat Basel ook zo dicht bij F ligt. GPS maakt route stad uit makkelijk. Veel kanalen vervolgens. Dus de vlakke "trainingsomstandigheden". Wind vanmorgen in de rug. Factor 50 in m'n nek. Dromerige stadjes die me beloofd werden, soms al vroeg toeristisch. Venijn zat in de staart met strak westenwindje en klim tot 800 m. Was blij dat er boven een slaapplek op me wachtte met een gulle kok. Want zonder reservering had ik de gok niet gewaagd. Moe en voldaan na 170 heerlijke kilometers. Echt een gunst om 4 dagen zo inspannend op avontuur te kunnen.

  • 04 Juni 2015 - 23:21

    Jacques:

    Chapeau hoor! Al 170km zitten er op.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

De fiets gaat vanaf 1 juni van Brabant via Bregenz en Braz (A) naar Bolzano (I). Het lijkt me een feestelijk avontuur om te proberen die > 1200 km weg te trappen! Rick

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 41624

Voorgaande reizen:

11 Juni 2021 - 27 Juni 2021

Rome blijft niet bij dromen!

02 Juni 2015 - 09 Mei 2015

Zwitserland - Nederland

01 Juni 2011 - 12 Juni 2011

Fiets Brabant - Braz - Bolzano

Landen bezocht: