Finish Maastricht - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu Finish Maastricht - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu

Finish Maastricht

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Rick

06 Juni 2015 | Nederland, Maastricht

En omdat onze nationale driekleur niet mag ontbreken zet ik de finish (19.30 uur) in Maastricht er maar apart bij. Niet omdat het onthaal of de euforie zo groot waren. (Hoewel een Döner van Musti wel smaakt als een beloning!) Maar ik weet dat het doel van de reis niet de bestemming is, maar de weg ernaartoe! En dat "onderweg zijn" is het helemaal voor mij!

Deze reis was aan de sportieve kant. In vier dagen 660 km met bepakking was geen makkie. Wel kicken dat de dagelijkse klachten naar de achtergrond kunnen en het lijf gedurende vier dagen de fietsdrang kon waarmaken. Voelde me soms bijna ontketend! Het was in meerder opzichten misschien wel te gek, een gave onderneming, niet zonder risico's! Ik besef dat er met deze afstanden niks mis mag gaan onderweg. Tegenslagen zoals onweer of pech kan je niet hebben. Dus als er een volgende keer komt, gaat die ambitie omlaag. Het was goed. Fijn ook dat de sloten nog niet vervangen waren thuis.

• 08 Juni 2015 - 10:00

Bram:

Hi Rick,
    leuk om je te volgen, goed gedaan.
    Gr. Bram

• 08 Juni 2015 - 18:45

Chantal En Thomas:

Fijn Rick dat je weer in NL bent!
    Leuk om je reisverslag te lezen, jammer dat dit het laatste deel was...
    Volgende keer lezen we graag weer mee!!