Col du Donon - Kedange - Reisverslag uit Kédange-sur-Canner, Frankrijk van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu Col du Donon - Kedange - Reisverslag uit Kédange-sur-Canner, Frankrijk van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu

Col du Donon - Kedange

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Rick

04 Juni 2015 | Frankrijk, Kédange-sur-Canner

Kan pas laat ontbijten, maar kan die calorieënstapel niet missen. Zo zal het de rest van de dag gaan: plannen van eten en drinken. Er zijn nauwelijks gelenheden om in te slaan en het is hoogzomer. Heerlijk: de geur van asfalt, de smaak van stof en het prikkende zweet in mijn ogen. Wat nou rugpijn? Zitvlak en bovenbeentjes, die doen het werk! Ondanks het late vertrek kan rupsje nooitgenoeg het niet laten een klein omweggetje te rijden, een mooi stuk met brug als beloning. Elzas en Vogezen achter me latend lijkt het hier wel de Camarque, een vlak waterrijk stuk. Na het toeristenmenu wachten nog 100 km zonder winkels of restaurantjes, klimmen en dalen. Aspookdorpjes met boeren. Geen druiven maar graan. Klimmen en dalen tot Vugt (onze eerste camping). Om 19 uur in Kedange. Restaurant gaat net open. Dame belooft dat monteur wifi komt installeren...

• 05 Juni 2015 - 08:20

Frans Van Dommelen:

Hey Rick,

Alles nog goed met hier een daar een pijntje. Dat verdwijnt weer snel met al dat moois om je heen, toch? Ja die graanschuur, daar had ik het over. Veel saaier kan niet. Lege, saaie dorpen. Maar je gaat de bewoonde wereld vandaag weer in dat scheelt!! Veel succes nog en zorg dat alles heel blijft!!

Geniet ze!!

• 05 Juni 2015 - 16:56

Harry Godtschalk:

Vrolijk doortuffen en welkom thuis
    H.enD.