Vianden - Reisverslag uit Vianden, Luxemburg van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu Vianden - Reisverslag uit Vianden, Luxemburg van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu

Vianden

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Rick

05 Juni 2015 | Luxemburg, Vianden

Jeugdherberg in Vianden ligt recht tegenover de burcht. De Portugese gastheer vindt het vandaag net "primavera". Doe mij nog maar een kannetje water... Beetje behelpen in een jeugdherberg, (waar 65-plus geen uitzonering is) maar er hangt wel een enthousiast sfeertje. Mengelmoes van nationaliteiten en vakantiebestedingen. Fietsers hebben wel de overhand dankzij Duitse families die uitgeput boven komen. Gezien de ervaringen van afgelopen dagen sla ik massaal water, groente en fruit in. Worden zware beklimmingen, maar ik wil selfsupporting zijn morgen. 's Nachts breekt er een heerlijk onweer uit.

• 05 Juni 2015 - 21:25

Chantal En Thomas:

Je "klinkt" alweer dichterbij! Hier nu onweer en regen, hopelijk blijft dat jou bespaard.
    Morgen weer goed fietsweer. Laatste dag alweer. Veel succes Rick!!

Rick

De fiets gaat vanaf 1 juni van Brabant via Bregenz en Braz (A) naar Bolzano (I). Het lijkt me een feestelijk avontuur om te proberen die > 1200 km weg te trappen! Rick

Actief sinds 15 Mei 2011