Dag 3: Via Echternach - Reisverslag uit Echternacherbrück, Duitsland van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu Dag 3: Via Echternach - Reisverslag uit Echternacherbrück, Duitsland van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu

Dag 3: Via Echternach

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Rick

05 Juni 2015 | Duitsland, Echternacherbrück

Een korte etappe van 135 km voelt als een semi-rustdag. Da's maar goed want ik had het peloton moeten lossen. Pap in de benen dus niet ver boven de 20, tijd om te rusten op een bankje of terras. Vooral rivieren gevolgd: Moezel, Sauer, Our. Campings aan de oevers lopen vol, kanovaarders hebben lol. Jeugdherinneringen!
GPS stuurde me via Echternach. Ook gezellig. Ik volg. Ik gun mezelf een eerste pilsje in 3 dagen, aan Duitse kant van Echternach. Wat velen voor me ws al gememoreerd hebben: wat zullen die Luxemburgers blij zijn dat ze van die paspoortcontroles af zijn! Nu slinger ik wel van oever tot oever (met brug of boot), maar als ik bij elke grensovergang mijn paspoort had moeten pakken, dan was ik nu nóg onderweg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

De fiets gaat vanaf 1 juni van Brabant via Bregenz en Braz (A) naar Bolzano (I). Het lijkt me een feestelijk avontuur om te proberen die > 1200 km weg te trappen! Rick

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 41649

Voorgaande reizen:

11 Juni 2021 - 27 Juni 2021

Rome blijft niet bij dromen!

02 Juni 2015 - 09 Mei 2015

Zwitserland - Nederland

01 Juni 2011 - 12 Juni 2011

Fiets Brabant - Braz - Bolzano

Landen bezocht: