Dag 7 (vervolg) Hard - Braz - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu Dag 7 (vervolg) Hard - Braz - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu

Dag 7 (vervolg) Hard - Braz

Door: rickitalie

Blijf op de hoogte en volg Rick

07 Juni 2011 | Oostenrijk, Wenen

Heb 925 km.nagedacht hoe Braz binnen te rijden.gekozen vor lange triomf-route via Auserbraz en zo het welkom te misleiden...Realiteit? Begrafenis in volle gang, stilte gemaand, Frau Dietrich (dus?) afwezig, Rossle Ruhetag, Fr Walch kent geen Nuenen, maar weet zeker dat dat we nooit op het terras gespeeld hebben. Het regent en ik eet bij benzinestation. Als Karel en Ton het toch niet regelen... Morgen erg slecht weer op de pas, zelfs sneeuw voorspeld. Nederlanders pakken de trein, maar dat gun ik Thomas niet.

• 07 Juni 2011 - 19:48

Harry En Dicky:

Reuze benieuwd naar wat je morgenavond te melden hebt.
    Neem er maar een Glühweintje op.

• 07 Juni 2011 - 19:48

Gerard:

Rick
    Morgen veel succes op de pas Zie dat je sneeuwbanden nodig hebt ipv slicks.

• 07 Juni 2011 - 20:04

Jose Wil:

Vreemd, eerder gestuurd bericht is niet opgenomen.
    Wat rot als je alleen bent en 4 handen vereist zijn om het voertuig gaande te houden.
    Wens je van alle goeds dat bestaat ,het allerbeste toe.
    Neem geen borrel, gewoon doorfietsen, dan blijf je warm.
    Liefs
    Jose Wil

• 07 Juni 2011 - 20:34

José Van Den Burg:

Hoi Rick, ik ben een collega van Olga.
    Vandaag hoorde ik van Olga dat je de belangrijke beslissing genomen hebt om echt op weg te gaan. Wat geweldig wat je nu al bereikt hebt. Dat het soms ook erg eenzaam kan zijn dat gevoel herken ik zeker. Vooral bij jou foto nr. 15, dit lijkt heel veel op een foto uit mijn verzameling van de weg naar Santiago de Compostela.
    Ik wens jou nog veel succes de komende dagen, geniet er van !!
    Groetjes José

• 07 Juni 2011 - 21:11

Frans:

Die bandjes rollen overal Gerard!!
    Herken dat wel een beetje daar in de buurt. Vorig jaar aan de andere kant van de bult nog een jas gekocht voor de afdaling. Op de top alles aangetrokken wat we hadden en in Braz aan een kom warme soep gezeten (in hartje zomer)! Maar voor jou gaat de zon wel weer schijnen, Rick. Hals- und Beinbruch!

• 08 Juni 2011 - 08:34

Paul En Thécla:

Hoi Rick,

Knap om zo wat aan je conditie te doen, ben benieuwd hoe je terug komt in Nuenen. Geniet ervan en pak er ee lekkere borrel op, doen wij hier op jou.

Groetjes, Paul en Thécla

• 08 Juni 2011 - 16:17

Tal & Co:

Hé Bikkel,
    We raken aardig verslaafd aan je berichtjes!! Trots vertel ik aan anderen over jouw avontuur. Sterkte in de bergen. Groetjes!!
    T-T-L-F

• 08 Juni 2011 - 17:18

Bram:

succes Rick, hetb zal je lukken.

• 08 Juni 2011 - 17:46

Thomas:

Voor alles is een medaille.
    Als herkenning uitblijft zou ook bij jou, erkenning een schrale troost moeten zijn.
    Mijn motto: Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
    AGU heeft trouwens mooie regenpakken!!
    Zet 'm op zwager. Ik had je graag een zetje gegeven.
    Ciao T&T&L&F

• 09 Juni 2011 - 20:10

Gerard En Marie-José:

Hoi Rick,wij zijn de ouders van Tallie.
    We hebben met veel plezier je reisverslag gelezen en vinden dit een geweldige prestatie!
    Hou nog even vol en we blijven je volgen. Veel groetjes