Dag 10 Bolzano: Afdraaien en afkicken - Reisverslag uit Bozen, Italië van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu Dag 10 Bolzano: Afdraaien en afkicken - Reisverslag uit Bozen, Italië van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu

Dag 10 Bolzano: Afdraaien en afkicken

Door: rickitalie

Blijf op de hoogte en volg Rick

10 Juni 2011 | Italië, Bozen

Na een lastige tante in pension Latsch zou ik bijna de Italiaanse vrienden anders gaan beoordelen. Maar nu Matteo zijn laptop uitleent voor dit verhaal is het weer OK.

Vandaag links afgedraaid waar de routebeschrijving toch aangaf dat de brug aan de rechterkant overgestoken moest worden. En dat voelde toch vreemd! Ik heb nog een dag, weer is goed en heb energie. Dus met wat pijn in het hart om een plek gesmeekt in jeugdherberg Bolzano, tegenover station. Mooi uitzicht op Alpe Siusi. In de stad eerste pizza gescoord. Betrapte me erop dat elke fietswegwijzer een reflex teweeg brengt.

Morgenavond weer fijn richting thuisfront. Met bagage, meer en andere bagage. Een hele verzameling ervaringen. Dus morgen Rail Away!

• 10 Juni 2011 - 20:32

Bram:

Geweldige ervaring Rick. Ik wens je een goede terugreis.

• 10 Juni 2011 - 20:52

John:

Het is je gelukt Amigo !
    To dream a dream gerealiseerd !

Goeie reis en we spreken snel !

Greetz
    John

• 10 Juni 2011 - 23:44

Rini Sanders:

Mooi gedaan en tot in Nuenen

• 11 Juni 2011 - 06:22

Tal & Co:

Jij hebt een speldje verdiend!!
    We zijn benieuwd naar je verhalen. Alvast een goede reis en GENIET van je laatste dag! Kus T-T-L-F

• 11 Juni 2011 - 07:34

Bill:

TOP prestatie man !!!!!

Leuk reisverslag, moet helemaal geweldig geweest zijn.
    Goeie reis terug en fijne laatste dag in het beloofde land !!!

Groetjes Willem en Alice

• 11 Juni 2011 - 09:40

Joost:

Proficiat met je prestatie! Goed gedaan. Moet voldoening geven.

Goeie reis terug!

• 11 Juni 2011 - 16:08

Laura:

een goede terug reis.

• 12 Juni 2011 - 13:27

Karel Prinsen:

Rick, een geweldige prestatie. Moet heel veel voldoening geven. Kun je later als je oud bent nog veel over vertellen en zeggen dat heb ik toch maar gespresteerd toen ik nog jong was (48 jaar).

• 19 April 2012 - 10:14

Happy2.waarbenjij.nu: