Dag 9 Pfunds-Latsch - Reisverslag uit Latsch, Italië van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu Dag 9 Pfunds-Latsch - Reisverslag uit Latsch, Italië van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu

Dag 9 Pfunds-Latsch

Door: rickitalie

Blijf op de hoogte en volg Rick

09 Juni 2011 | Italië, Latsch

Sms vanmiddag:
Italië!!
13:00 Reschenpass en grens. Oorzaak of gevolg? Waarom klopt mijn hart sneller, laatste klim, schoonheid van ons ultieme vakantieland? Waarom is het altijd zonniger aan deze kant van de bergen (Hebben de Ito's de grens zo goed bepaald)?
Allemachtig prachtig hier!
Wie heeft er ooit van Glurns gehoord? Hier zitten oudjes op het plein, doet de polizia erg belangrijk en lijkt de wereld te bestaan uit caffè en cappuccino. Gaaf! Zou het liefst nu doorrijden naar Rome om dit gevoel nog heel lang vast te houden.

• 09 Juni 2011 - 20:49

Harry En Dicky:

Je bent toch echt een zondagskind met zoveel positieve ervaring.
    Nu nog de laatste etappe?

• 09 Juni 2011 - 21:34

Frans:

Ik heb je gewaarschuwd!! Licht alles maar in; vrouw, kinderen, gemeente, Brassband............................................Ge bent verkocht!!!!!!!!!
    Vele ritten gaan nog volgen, of misschien ook niet. Vrouw, kinderen, gemeente, Brassband kunnen ook de barriére zijn. Geniet nu van deze momenten!! Keimooi!!

• 10 Juni 2011 - 08:29

Kerktoren In 'twater:

Hoi Rick
    Nou schijnt de waterstand in dat dal ook behoorlijk hoog te zijn! Er staat zelfs bijna een hele kerktoren onder water ;-) Heb je hem al gezien?
    groeten
    Jack Slide

• 10 Juni 2011 - 10:40

Tanja:

Nu de laatste loodjes, maar zo te lezen voel je de pijn niet meer....geniet nog van deze laatste momen!

En met armen de lucht in over de "finish"....daarna nagenieten met een heerlijk drankje voordat je met de beentjes omhoog aan de terugreis begint!!

• 10 Juni 2011 - 14:34

John:

Fantastisch maatje !
    Je hebt je geliefde Italie bereikt, nu alleen nog het laatste "stukse" en dan met gierende banden weer terug naar huis ! Daar wacht je "andere" liefde: je mooie gezinnetje vol smart op je !

Greetz - John

PS: ben trots op je vriend !

• 10 Juni 2011 - 15:57

Jose&Wil:

Ooit verkleumd uit de Alpen Italie binnen gevallen. Inderdaad, de mooiste zon is de Ito-zon.
    Waag het niet om een van die wegen naar Rome in te slaan. Kies dan maar voor Viareggio, dan krijg je bij ons erwtensoep met meloen.
    Wegspoelen gebeurt met vino.
    Liefs,
    J&W

• 10 Juni 2011 - 17:57

Di Tomaso:

Congratulazioni per la tua vittoria
    Io sono geloso e orgoglioso di te!
    Dove sono le foto su Internet
    Voglio una prova
    Tuo fratello