Dag 1 Nuenen-Roermond-Villip (200 km) - Reisverslag uit Villip, Duitsland van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu Dag 1 Nuenen-Roermond-Villip (200 km) - Reisverslag uit Villip, Duitsland van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu

Dag 1 Nuenen-Roermond-Villip (200 km)

Door: rickitalie

Blijf op de hoogte en volg Rick

01 Juni 2011 | Duitsland, Villip

Om 20.30 steek ik de staken onder de tafel van rest Gosser te wachten op de schnitzel XL. En in Villip of all places tussen al het grijs, net naast 2 snelle Sicilianen (Acireale!). Schrikken zich wild als ik de "sale" vraag. Moet meteen in Duits vertalen dat ze willen stappen. De tolk gaat niet mee. Dan zet het mannenkoor hun weekrepetitie in en neem ik de dag door. Vertrek was heftig. Alsof je naar de eerste zwemles moet en beseft dat je jezelf hebt opgegeven. Waarschuwers herhalen:"Wat doe je je aan." Kids fieten naar school. Olga zo naar ziekenhuis. Ik heb allerlei bibbers. Dit wilde ik zo graag!! Dus sla ik nu 'ns links af, niet voor 1,2 maar 1200 km! Fietsen is veel makkelijker. Zeker met 20 graden en soms wind mee.

  • 01 Juni 2011 - 20:37

    Jacques:

    Nou nou, je gaat er meteen op los. Kijk maar uit anders heb je straks aan het einde tijd over. Rustdag morgen? Succes verder!

  • 01 Juni 2011 - 20:39

    Harry En Dicky:

    Goed gedaan de eerste dag.
    Ga zo door!

  • 02 Juni 2011 - 08:56

    Edwin:

    Hey Rick

    Elke reis begint met de eerste stap. Da's ook de moeilijkste. Geniet van de reis en van de kleine dingen onderweg. Veel plezier!

  • 02 Juni 2011 - 10:02

    Pieter Van Wijk:

    Ik heb mijn midlifecrisis op een minder intensieve wijze overwonnen maar chapeau, dat je dit aandurft.
    Ik ben benieuwd wat je van Bolzano vind want daar begint 18 juni onze vakantie. Heel veel Ausdauer,
    Groeten

    Pieter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

De fiets gaat vanaf 1 juni van Brabant via Bregenz en Braz (A) naar Bolzano (I). Het lijkt me een feestelijk avontuur om te proberen die > 1200 km weg te trappen! Rick

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 41653

Voorgaande reizen:

11 Juni 2021 - 27 Juni 2021

Rome blijft niet bij dromen!

02 Juni 2015 - 09 Mei 2015

Zwitserland - Nederland

01 Juni 2011 - 12 Juni 2011

Fiets Brabant - Braz - Bolzano

Landen bezocht: