Dag 3 Schwabenheim-Heidelberg (115 km) - Reisverslag uit Heidelberg, Duitsland van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu Dag 3 Schwabenheim-Heidelberg (115 km) - Reisverslag uit Heidelberg, Duitsland van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu

Dag 3 Schwabenheim-Heidelberg (115 km)

Door: rickitalie

Blijf op de hoogte en volg Rick

03 Juni 2011 | Duitsland, Heidelberg

Was vooral eenzaam, heet, genieten. Windmolens, graanvelden en weer veel wijngaarden. Had een halve rustdag voorgenomen. Maar gefietst van "fijn langs de Rijn" naar "lekker aan de Neckar". In giga jeugdherberg. Houd honger en dorst en zou bijna klagen over de rug. Nachtrust in 4-persoons kamer!?

• 04 Juni 2011 - 07:32

Dicky Godtschalk:

Bedankt voor het "pontjesbericht".
    Genieten, beleven, dat is leven.

• 04 Juni 2011 - 10:46

Jose&Wil:

Heerlijk om te voelen dat er tenminste iemand uit ons thuisfront op weg is naar ons. Als je dit tempo aanhoudt, is er tijd zat om meteen naar Viareggio door te stoempen. Wel erg heet hier, maar vino en bierra uiteraard op koelte.
    We wensen je van harte fijne gevoelens, goede momenten en ontmoetingen toe.
    Liefs,
    J&W

Rick

De fiets gaat vanaf 1 juni van Brabant via Bregenz en Braz (A) naar Bolzano (I). Het lijkt me een feestelijk avontuur om te proberen die > 1200 km weg te trappen! Rick

Actief sinds 15 Mei 2011