Dag 6 Sigmaringen-Hard (120 km) - Reisverslag uit Hard, Oostenrijk van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu Dag 6 Sigmaringen-Hard (120 km) - Reisverslag uit Hard, Oostenrijk van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu

Dag 6 Sigmaringen-Hard (120 km)

Door: rickitalie

Blijf op de hoogte en volg Rick

06 Juni 2011 | Oostenrijk, Hard

Hard, Oostenrijk!! Sla en tomaten mogen weer, dus ga ik me te buiten aan originele Oostenrijkse dürüm. Beloning voor en regendag. Voor en na onweer was eenvoudig, maar tijdens?? Bakken! Niet te fietsen, dus weer een ervaring. Accommodaties Bregenz vol, dus verder langs Bodensee. Nu schijnt de zon met morgen halve etappe naar Braz, waarna het echte klimwerk start. Probeer slechte nacht (in prima kamer) in te halen in jeugdherberg; lijkt lastig.

  • 06 Juni 2011 - 17:42

    Karin:

    He die Rick, ik lees met bewondering je verslagen. Wat leuk om je te volgen. Ik neem mijn petje voor je af. Wij zijn in het weekend in Cochem geweest en ik vond die weggetjes daar al niet geweldig met de auto, laat staan dat ik ze moest fietsen. Ik wens je nog veel sterkte toe maar met jouw doorzettingsvermogen zit het wel goed. Ik houd Olga wel aan de praat :), nog veel fietsplezier, geniet er van en tot gauw. Groetjes van Karin

  • 06 Juni 2011 - 18:04

    Thomas:

    Hoe is het met de radertjes.....
    en gaat het weer een beetje met je (schakel)apparaat. Zorgen over jouw grondige voorbereiding zijn vandaag door Bas bij mij weggenomen. Je hebt al het gereedschap van Refeling 9 bij je ??????????. Alleen met een Baco en een sierraadtangetje een volledig geklapte achterband, van die bijna tot het halen van zijn rijbewijs bevoegde zoon van je, vervangen!! Ciao T&T&L&F

  • 07 Juni 2011 - 06:55

    Joost:

    Ben ik een paar dagen weg, is 'ie al in Oostenrijk. Goed bezig. Hoop dat de benen nog goed zijn voor de cols van de komende dagen. Komt vast goed. grt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

De fiets gaat vanaf 1 juni van Brabant via Bregenz en Braz (A) naar Bolzano (I). Het lijkt me een feestelijk avontuur om te proberen die > 1200 km weg te trappen! Rick

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 41652

Voorgaande reizen:

11 Juni 2021 - 27 Juni 2021

Rome blijft niet bij dromen!

02 Juni 2015 - 09 Mei 2015

Zwitserland - Nederland

01 Juni 2011 - 12 Juni 2011

Fiets Brabant - Braz - Bolzano

Landen bezocht: