trainingstochtje - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu trainingstochtje - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu

trainingstochtje

Door: rickitalie

Blijf op de hoogte en volg Rick

28 Mei 2011 | Nederland, Veghel

Nog 4 dagen. Tijd dus om een keer met bepakking te fietsen. Gisteravond de nodige toeters en bellen aan de fiets gehangen. Dat geeft de atb een heel ander uiterlijk, met tasje van Rini, bidon van Gerard en banden van Frans. Zelfs het routeboekje gaat mee. Heb gekozen voor Reitsma, de route via Duitsland (www.reitsmaroutes.nl). Met dit "slagschip" vanmiddag een rustig rondje Veghel (50 km) gedaan. Even wennen aan de andere wegligging. Lekker rustig aan door de wind gepeddeld.

• 30 Mei 2011 - 17:27

Tallie En Thomas:

ziet er goed uit Rick!! We wensen je veel plezier en een héle goede reis!
    Geniet ervan. Tal & Co

• 31 Mei 2011 - 13:15

Jacques Weterings:

Ha die Rick, Ziet er professioneel uit! Succes. Ga je volgen.

• 31 Mei 2011 - 15:32

Bram Derksema:

Succes Rick. Ik zal je volgen.

• 31 Mei 2011 - 19:50

Rini Sanders:

Mooie fietstocht en het gaat je goed!

Rini Sanders

• 31 Mei 2011 - 20:18

Gerard:

Suc6, gaat je lukken, zorg wel, maar dat weet je wel, voor voldoende vocht en voeding.
    Hou het in de gaten
    Gerard

• 31 Mei 2011 - 20:19

Joost:

Succes Rick. Doe ze de groeten in Braz maar blijf er niet te lang hangen... straks komen ze nog met een openstaande rekening van de brassband ;)

• 31 Mei 2011 - 21:18

Monique V. D. Linden:

Mooi Rick dat je je droom waar gaat maken. Je hebt het me ooit verteld maar nu gaat het gebeuren. Fantastisch.
    Wens je een prachtige reis.

• 01 Juni 2011 - 07:32

Gerard Bronkhorst:

He Rick,

Super mooie uitdaging.
    Maak mij wel zorgen over de vakantie in Bolsena je zult me wel helemaal zoek rijden na zoveel kilometer's
    Kun je mooi ervaringen vertellen als we gaan borelen aan aan strand

Heel veel succes

Gerard, Alice, Camilo en Esmee

• 01 Juni 2011 - 14:43

Wil:

het ga je goed
    een droom waar maken is niet dromen maar werken, genieten en vooruitzien