nu zelf uit Sigmaringen - Reisverslag uit Sigmaringen, Duitsland van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu nu zelf uit Sigmaringen - Reisverslag uit Sigmaringen, Duitsland van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu

nu zelf uit Sigmaringen

Door: rickitalie

Blijf op de hoogte en volg Rick

05 Juni 2011 | Duitsland, Sigmaringen

Eindelijk een internet point. De jongens zouden hier zo uit yijn, maar ik zit al te kl*t*n met een qwertzuio toetsenbord.
Als het goed is zo meteen toch een paar foto´s, per reisverslag.

Het gaat formidabel. Dagen vol fietsen, kaart lezen, lekker ongegeneerd bier en worst bunkeren, beetje kletsen met medereizigers en echte wandelende ´pelgrims´. (Ieder zijn eigen reiswijze.) Alle zintuigen staan open! Genieten!!
Nu over de helft, maar het mooiste? en zwaarste! moet nog komen. Benen zijn zwaar, lijf wordt moe, maar de moraal is geweldig. Ik kan gelukkig ook wat temporiseren. Want wachten voor de trein in Bolzano is ook zoiets.

Dank voor de leuke reacties, wijze tips van de kenners en alle aandacht.

Groeten van de eenzame genieter!

  • 05 Juni 2011 - 18:45

    Karel Prinsen:

    Dag Rick,
    Grote bewondering voor jouw onderneming. Je hebt er al een hoog tempo in. Leuk dat je ook Braz aandoet. Groet ze daar van mij en ook van Ton. Succes en sterkte. Ik blijf je nu natuurlijk dagelijks volgens.

  • 05 Juni 2011 - 21:12

    John:

    Rick, ben trots op je maat !
    To dream a dream, maar hem ook nog realiseren !

  • 06 Juni 2011 - 06:01

    John:

    Wat een prachtige plaatjes !
    Je zult veel prachtige indrukken opdoen tijdens je reis.

    We willen er alles van horen bij thuiskomst !

    Ciao - John

  • 06 Juni 2011 - 06:56

    Jose:

    Leuk om je te kunnen volgen. Succes verder en veel fietsplezier.

  • 06 Juni 2011 - 07:13

    Sandy:

    Ha Rick!

    Wat een leuke/mooie/grappige verhalen! Ik heb ze pas net gelezen, omdat ik er met mijn keelontsteking de kracht niet voor had om mijn werkmail te openen ;-)

    Volgens mij ben je blij dat je voor je (droom)fietsreis bent gegaan en ook ik vind het harstikke goed van je!

    Geniet er nog van, zet m op en ik ben benieuwd wat je nog meer mee gaat maken!

    Groetjes,
    Sandy

  • 06 Juni 2011 - 07:16

    Tanja:

    Hoi Rick,

    Net genoten van een heerlijk lang weekend..ook in Nederland is het prima vol te houden.

    Vandaag vol spanning kijken hoe het je vergaat! Geen reden voor zorgen lees ik. Je "klinkt" na al die kilometers nog steeds enthousiast...respect! Nou doen die plaatjes onderweg ook wel veel natuurlijk.....sjezus mooi hoor. Je zou er bijna voor in training gaan.....maar denk dat ik toch maar gewoon via deze site meeleeft op jouw succes!

    Geniet ervan!!

    Groetjes, Tanja

  • 06 Juni 2011 - 14:29

    Fam Stip:

    Ha Rick,

    bij deze even een berichtje, aangezien jou lieve vrouwtje niet weet hoe het moet!!! Heel veel succes en groetjes van hier!!!

    Niet te veel bier op de fiets he, dadelijk heb je een waggelende tred en een waggelende route en val je er mogelijk nog van af!!

    Liefs xx Laura en Dianne

  • 07 Juni 2011 - 19:43

    Gerard:

    Rick gaat goed met je lees ik zo in je verslagen. Het is ook weer een hele ervaring om zo onderweg te zijn. Je ontmoet allerlei mensen die op hun manier weer onderweg zijn. Het is grappig om je zo te volgen.
    Geniet ervan
    Groet Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

De fiets gaat vanaf 1 juni van Brabant via Bregenz en Braz (A) naar Bolzano (I). Het lijkt me een feestelijk avontuur om te proberen die > 1200 km weg te trappen! Rick

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 41640

Voorgaande reizen:

11 Juni 2021 - 27 Juni 2021

Rome blijft niet bij dromen!

02 Juni 2015 - 09 Mei 2015

Zwitserland - Nederland

01 Juni 2011 - 12 Juni 2011

Fiets Brabant - Braz - Bolzano

Landen bezocht: