Dag 2 Villip-Schwabenheim (150 km) - Reisverslag uit Schwabenheim, Duitsland van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu Dag 2 Villip-Schwabenheim (150 km) - Reisverslag uit Schwabenheim, Duitsland van Rick Godtschalk - WaarBenJij.nu

Dag 2 Villip-Schwabenheim (150 km)

Door: rickitalie

Blijf op de hoogte en volg Rick

02 Juni 2011 | Duitsland, Schwabenheim

Na weidse landbouwgebieden vanmorgen bij de Rijn beland en die pas vanavond achter me gelaten. Genoten van glorie van kastelen en wijngaarden aan de oevers. Mij alleen bekend van de foto's van reisjes. Feestelijk druk met Hemelvaart, dus slome tegenliggers op soms smal pad. Duits vertier komt wel goed van pas bij hongerige fietsers. Lang met 3 nederlandse boys gefietst, bestemming: Napels. Zonnecreme factor 50 was nodig. Morgen minder kilometers, gaat te snel.

• 03 Juni 2011 - 08:23

Arie Guldemond:

Als je zo doorgaat ben je maandag nog op tijd voor de repetitie terug....

Mooi om te lezen dat je geniet van de tocht. Ga zo door!

• 03 Juni 2011 - 08:55

Tal & Co:

Je hebt er flink de vaart in Rick!!
    Feestje Féline goed gevierd, hoe kan t zonder jou!!!? Nu genieten van mooie weer. Hij is gist wezen fietsen, maar moest na 1,5 uur al stoppen, kapotte spaak...
    Thomas is nu werken. Zet m op!!

• 03 Juni 2011 - 12:43

Thomas:

Rick,
    Begrijp uit huidige tempo dat je "l'uomo con il martello" nog niet bent tegen gekomen maar wel op zoek naar hem bent, tgchoooooo t.
    Weer heb je naar ik begrijp goed uitgezocht. Zet 'm op, neem aan dat je bij thuiskomst samen een keer met mij kunt uitfietsen om af te trainen.
    Zwager T